emo Nieuw: spelrecensies

More
2 years 4 months ago #1

Zoals al aangekondigd in de nieuwsbrief: er is nu een spelrecensie gedeelte op de website. We willen hier recensies opzetten van de spellen in de Phoenix collectie. Dat kan een nieuwe aanwinst zijn of een spel wat we gekregen hebben van een uitgever of een oude klassieker die ligt te verstoffen in de Phoenix spellenkast. Vindt jij dit leuk om te doen? Laat het bestuur dat dan weten of stuur meteen een recensie op naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De eerste recensie staat nu op de website: Codenames

Last Edit: 2 years 4 months ago by bart.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 4 months ago #2

Mooie recensie Bart.
Ik heb gisteravond weer eens Codenames gespeeld en je recensie klopt helemaal.
Dit spel is hard op weg naar de top van BGG. Inmiddels staat het al op de 26e plaats!

More
2 years 2 months ago #3

Het aantal spelrecensies op onze site is uitgebreid! Met dank aan Tamara, die haar oudere recensies voor Spel! ook bij Phoenix publiceert. De komende tijd verschijnen er regelmatig nieuwe recensies, dus kijk af en toe of er wat nieuws bij is gekomen :) .

Vind jij dat een spel te weinig aandacht krijgt bij Phoenix? Schrijf een mooie recensie en stuur deze naar het bestuur en wie weet, krijg je iedereen aan het spelen!

More
2 years 2 months ago #4

Leuk om te zien dat een aantal van mijn recensies op de Phoenixsite staan en leuk om te zien dat je jouw Codenames recensies in hetzelfde format hebt omgeschreven.

Oproep aan alle recensieschrijvers: hanteer zoveel mogelijk hetzelfde format. Spiek bij de opbouw van mijn recensie of mail me even voor verdere uitleg.

@Bart: kun je een directorystructuur maken bij de recensies? Als er nog een paar bijkomen, dan vrees ik dat het op deze manier wat chaotisch wordt.

More
2 years 2 months ago #5

Tamara, ik zal eens kijken wat er mogelijk is. Via de zoekfunctie kom je trouwens ook een heel eind, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

Time to create page: 0.207 seconds
18.png