emo MEGA CIVILIZATION op zaterdag 30 januari bij Phoenix!

More
2 years 3 months ago #16

Ik twijfel nog steeds. Net zolang tot dat het vol zit waarschijnlijk. Ik kwam net wel een leuk interview tegen van augustus 2015 met de maker Flo de Haan.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 months ago #17

Er is nog maar een plaats beschikbaar. Dus als je mee wilt doen, dan moet je je nu wel opgeven.

More
2 years 3 months ago #18

Correctie: op dit moment zijn alle 18 plaatsen voor mega-civilization bezet. Maar omdat het altijd mogelijk is dat er iemand toch niet kan, is er een reserve lijst.

More
2 years 3 months ago #19

We hebben net een afzegging ontvangen. We hebben dus nu 17 spelers en er is nog plaats voor 1 speller. Wie speelt er 30 januari mee? :woohoo:

More
2 years 2 months ago #20

Gisteren hebben 16 dapperen 630 minuten Mega Civilization doorstaan. Winnaar uiteindelijk Flo de Haan met 140 punten, hij had het vaker gespeeld, tweede Johannes, ook al zo'n topper. De rest bleef op gepaste afstand. Laat hierna je bevindingen, foto's en andere wetenswaardigheden achter.

Edwin bedankt voor de organisatie, uitleg en spelleiderschap. Goed gedaan! Saskia en Rick bedankt voor de ravitaillering en alle andere spelers bedankt voor het meespelen. Ik vond het mega tof!

More
2 years 2 months ago #21

:)
Ik heb me prima vermaakt. Keek al lang uit naar een kans om een keer Civ te spelen.
Leuke mensen, mooi spel. Toppie. Ook leuk dat Flo er was als ontwerper. Hij had ook leuke tekst bij historische achtergrond en het tot stand komen van het spel.

Phoenix op zijn best!

Foto's (iphone) op www.dropbox.com/sh/mk3zykup6yr3fdi/AAD7h...F1GfJZF9SZM4TSa?dl=0

More
2 years 2 months ago #22

Het was inderdaad een zeer geslaagde dag, ik heb me enorm vermaakt ook al eindigde ik in de achterhoede. Langs deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken voor het meedoen en mogelijk maken van deze dag.

Er gingen al stemmen op om dit te gaan herhalen, dat zullen we zeker doen!

De rest van mijn foto's staan hier .

Time to create page: 0.173 seconds
2.png