emo MEGA CIVILIZATION op zaterdag 30 januari bij Phoenix!

More
2 years 5 months ago #1

Zaterdag 30 januari organiseert Spelgroep Phoenix een speciale Mega Civilization dag in Leiden. Phoenix is namelijk trotse bezitter van een exemplaar van dit prachtige beschavingsspel dat met maximaal 18 personen gespeeld kan worden. Schrijf je daarom snel in om mee te doen, wie het eerst komt…

Als je het spel nog niet (helemaal) kent is dat geen probleem, er zullen genoeg mensen aanwezig zijn die de regels kennen en kunnen uitleggen. Het is wel handig je van tevoren in te lezen, op boardgamegeek is er veel informatie te vinden over het spel.

Speellocatie is onze gebruikelijke ruimte aan de Rosmolen in de Merenwijk in Leiden. Inloop vanaf 9 uur, we willen uiterlijk starten om 10 uur aangezien we rekening moeten houden met een speelduur van een uur of 12. Koffie en thee verkrijgbaar, echter zelf lunch en drankjes meenemen. Tegen vergoeding kunnen we rond etenstijd chinees of pizza regelen, ook is er een winkelcentrum in de buurt.

Geef je op via een reply op dit topic of via een email naar info (at) spelgroepphoenix.nl en reserveer je plek voor deze unieke spelervaring! Toegang €2,- , donateurs van Phoenix gratis. Het lijkt ons leuk als we de maximale 18 spelers gaan halen!

Ons speeladres:
Dienstencentrum Stichting Radius
Rosmolen 8 (Ingang Stellingmolen)
2317 SJ Leiden

Met de auto: Parkeren mogelijk op grote parkeerplaats voor winkelcentrum aan Papiermolen.
Met OV: Bushalte De Rode’s (lijn 3,4)

Wandelroute vanaf de bushalte

Tot zaterdag 30 januari!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #2

Ik doe graag mee! :woohoo:

More
2 years 5 months ago #3

ah, nee hè, ik moet werken! Open dag op school. :(

Ik kan evt. wel nog langskomen, misschien een plek overnemen van iemand die er niet de hele dag bij kan zijn?

More
2 years 5 months ago #4

Ik geef me bij deze ook op.

More
2 years 5 months ago #5

Mirjam wrote:

ah, nee hè, ik moet werken! Open dag op school. :(

Ik kan evt. wel nog langskomen, misschien een plek overnemen van iemand die er niet de hele dag bij kan zijn?

Dat is balen Mirjam, gelukkig zijn we van plan meer sessies te organiseren komend jaar.

Zelf doe ik trouwens ook graag mee.

More
2 years 5 months ago #6

Ik doe ook graag mee op 30 januari. Het is jaren geleden dat ik mega civ heb gespeeld.

More
2 years 5 months ago #7

Ik denk dat ik ook wel mee wil doen. Hou iig maar een plekje vrij.

More
2 years 5 months ago #8

Ik doe ook graag mee.

More
2 years 5 months ago #9

Noteer mij ook maar De vorige Megaciv is alweer véél te lang geleden ...

More
2 years 4 months ago #10

Ik geef mij op onder voorbehoud.

More
2 years 4 months ago #11

Yes! 55 jaar en eindelijk komt het er eens van. ik doe mee. In de kerstvakantie de spelregels lezen. :cheer:

More
2 years 4 months ago #12

Inmiddels staat de teller qua aanmeldingen al op 15, dus er zijn nog drie plekjes vrij. Meld je dus snel aan voor het te laat is!

Co-designer Flo de Haan zal deze dag ook aanwezig zijn, dit is dus je kans het op te nemen tegen de auteur!

Aanmelden via info (at) spelgroepphoenix.nl of via een reply op dit topic.

More
2 years 4 months ago #13

Gisteren kwam er een vriend langs (niet van Phoenix)...toen kwam het gesprek op Mega Civ...Hij had in de kast civ en hij had rond gesurfd voor mega civ...maar uiteindelijk niet gekocht want te duur....hij vertelde dat er in januari wel een dag werd georganiseerd in Leiden door een of andere spelclubje...of (mijn) Robert misschien zin had.....haha
ik gelijk aangegeven dat dit Phoenix, "mijn" spelgroep is en dat de teller al erg hoog staat met aanmeldingen...

kort gezegd: marketing tot nu toe goed!

More
2 years 4 months ago #14

Goed gedaan, Anneke :cheer:

More
2 years 4 months ago #15

Als er nog plek is, doe ik graag mee 30 januari.

Time to create page: 0.212 seconds
18.png