emo Kickstarted

More
2 years 3 months ago #1

Iedereen kent Kickstarter uiteraard.
Dit zijn spellen die ik dit jaar bij Kickstarter heb aangeschaft.
- Carson City 10th Anniversary Quined (okt. 2015)
-The King's Abbey (nov. 2015)
-New Bedford (2016)

Ik ben wel benieuwd wie er nog meer bij Kickstarter spellen heeft aangeschaft en welke dat zijn.

Er zijn voor de toekomst mogelijkheden voor groeps aankopen. Soms scheelt het verzendkosten.

The Gallerist heb ik helaas gemist :dry:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 months ago #2

Ik heb zelf niets via kickstarter gekocht. Maar er zijn er wel meerdere die dit wel hebben gedaan. Dus voor de toekomst zeker een goed idee.

Ik zou voorstellen dat als je interesse hebt in een spel op kickstarter, zet het op het forum en zie of er meerdere geinteresseerden zijn, zodat jullie het kunnen combineren.

More
2 years 2 months ago #3

Ik heb zelf net mijn eerste kickstarter gebackt The 7th continent. Deze loopt nog tot vanavond en is inmiddels aardig ondersteund! (Ik denk dat we met Phoenix ook maar eens een dergelijk project moeten opzetten :)) Nog even geduld want het spel komt pas rond Essen volgend jaar uit, maar ben nieuwsgierig naar het verdere verloop van de spelontwikkeling. Will keep you posted!

Last Edit: 2 years 2 months ago by Michel.

More
2 years 2 months ago #4

Ik heb tot nu toe alleen met de Twilight Struggle Kickstarter meegedaan. Die was/is erg succesvol! Ik verwacht volgende maand zowel de app als de "What If" uitbreiding te ontvangen.

More
2 years 2 months ago #5

Wij hebben gebackt:
Gear & Piston
Evolution Flight
Waggle Dance
The Gallerist
Between 2 cities

Helaas Above & Below aan ons voorbij laten gaan, maar gelukkig ook Prime Time aan ons voorbij laten gaan.

More
2 years 2 months ago #6

Als je van Above&Below spijt hebt, kun je nu Islebound backen. Ik heb hem ook gedaan, lijkt me een erg leuk spel.

Verder heb ik net Roll Player www.kickstarter.com/projects/1152516291/...hat-builds-character gebackt,

Versturen is voor beide vrij prijzig, dus met meerderen bestellen is een goede optie. (2 of 3, respectievelijk).

Time to create page: 0.156 seconds
13.png