emo Wat kopen we in Essen voor Phoenix?

More
2 years 6 months ago #31

Mirjam wrote:

504 lijkt me ook interessant, voor ieder wat wils?

En 2/3 van 504 is 336, lijkt me nog steeds een imposant aantal :)

504 lijkt mij een interessant experiment, maar waarschijnlijk speel ik in de praktijk liever een "echt" spel dan één van deze experimenten.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 6 months ago #32

Carel wrote:

Moeilijk in te schatten of iets Ameritrash is van de lijst over Essen, maar misschien ter overweging:

Zambezi: The Expedition Game (race en pick up & deliver)
Waste Knights (post-apocalypse in Australie)
Cthulhu Realms (horror theme)
Age of Conan (een expansie wordt genoemd, misschien is de base game ook beschikbaar.

Weet niet de prijzen van de games (dacht Waste Knights voor £55.00 gezien te hebben).

Anders een ouder spel (niet specifiek 2015), zie het als een inhaalslag. Uiteraard wat het budget mogelijk maakt.

Carel, ik heb zelf ook niet echt goed overzicht wat Ameritrash is. Ik zal er eens naar kijken.

Over het spel Project Elite. Die tip kreeg ik van iemand die wel vaker dat soort spellen speelt. Als je op de link klikt en bij de video's de video van Rahdo walkthrough bekijkt, dan krijg je een goed idee wat voor spel het is.

More
2 years 6 months ago #33

Hier een lijstje van spellen die mij wel aanspreken:

-Diluvia project
-Spirits of the Rice Paddy
-Haspelknecht
-Queens Architect
-March of the Ants
-Ships
-Porta Nigra
-Lignum
-Steamworks

Lijstje lijkt me lang genoeg, maar heb er nog meer :)

More
2 years 6 months ago #34

JeroenGeenen wrote:

steampunk rally misschien? Racespel met 7 wonders mechanisme en dobbelstenen. voor 2- 8 spelers.
+1 Bijzonder genoeg (uniek) en past goed bij de groep (in ieder geval de 010-tak)

Isle of Skye, from Chieftain to King +1

The Gallerist als mooie stevige Euro

CS-files (deception: Murder in Hong Kong) een Mysterium / One night werewolf / resistance variant, Voor grotere groep spelers.

Weet niet of wij een Ameri-treasure spel nodig hebben.

More
2 years 6 months ago #35

Hebben de Spelexperts al een (voorlopige) aankooplijst? Dan kan de rest het aankoopgedrag daarop afstemmen :)

More
2 years 6 months ago #36

De spelexperts hebben vanavond overleg. Daarna zet ik op de website wat we van plan zijn om aan te kopen.

More
2 years 6 months ago #37

Het plan is om de volgende spellen voor Phoenix in Essen aan te schaffen. Natuurlijk is het altijd mogelijk dat het toch anders loopt, spellen niet verkrijgbaar zijn of duurder zijn dan verwacht en dat er alsnog een wijziging plaatsvind. Maar voorlopig is dit het plan:

- Mombasa
- Mysterium (nieuwe versie)
- Shakespeare
- Isle of Skye
- Xanadu

Ook willen we Codenames kopen, maar daar wachten nog even op de Nederlandse uitgave van White Goblin Games.

Verder staan er nog een aantal andere spellen op de lijst, maar die willen we eerst spelen/zien, voor we hier een beslissing over nemen.

More
2 years 6 months ago #38

Dat is een divers palet aan spellen, top :)

More
2 years 6 months ago #39

En er komen nog spellen bij ;-)

More
2 years 6 months ago #40

Vergeet de Prospero promo niet bij Shakespeare
Andere promo's vind je hier
Idem de extra Djinn voor Five Tribes.
Saskia wrote:

Het plan is om de volgende spellen voor Phoenix in Essen aan te schaffen. Natuurlijk is het altijd mogelijk dat het toch anders loopt, spellen niet verkrijgbaar zijn of duurder zijn dan verwacht en dat er alsnog een wijziging plaatsvind. Maar voorlopig is dit het plan:

- Mombasa
- Shakespeare
- Isle of Skye
- Xanadu

Ook willen we Codenames kopen, maar daar wachten nog even op de Nederlandse uitgave van White Goblin Games.

Verder staan er nog een aantal andere spellen op de lijst, maar die willen we eerst spelen/zien, voor we hier een beslissing over nemen.

Last Edit: 2 years 6 months ago by Rob010.

More
2 years 6 months ago #41

Van het lijstje

- Mombasa
- Shakespeare
- Isle of Skye
- Xanadu

wordt waarschijnlijk Shakespeare vervangen door Council of four. Verder maken Exoplanets en 504 een goede kans. 504 is interessanter dan ik dacht. Hier zit echt een goed doordacht concept achter. Ik heb 1 van de 504 spellen mogen spelen op Essen.

Time to create page: 0.223 seconds
2.png