emo Speluitwisseling Leiden - Capelle op 4 juli 2015

More
2 years 11 months ago #1

De spelcollectie van Phoenix is verdeeld over twee lokaties. We hebben veel spellen dubbel, maar lang niet alle. Daardoor is er een verschillende collectie ontstaan in Leiden en Capelle. Maar het zijn allemaal spellen van de Stichting. Dus willen we actiever spellen gaan uitwisselen tussen de beide lokaties. De momenten van uitwisseling zijn de speldagen. De eerste gelegenheid is dus op 4 juli 2015.

Voor de uitwisseling horen we graag van spelers van zowel Leiden als van Capelle in welke spellen ze geinteresseerd zijn. Je kan de collecties bekijken via de links naar BGG.

Dus laat je horen :cheer:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #2

ik zou graag een tijdje Diamonds Club en Im Jahr des Drachen in Capelle willen hebben.
De eerste heb ik nooit gespeeld. En de tweede wel maar het enige exemplaar van de club staat in Leiden.

Last Edit: 2 years 11 months ago by Rob010.

More
2 years 11 months ago #3

Dit topic nog even een schopje gegeven!

Behalve Rob heeft nog niemand hier spellen genoemd voor de uitwisseling.

Dus bij deze: Capellenaren, laat alsjeblieft weten welke spellen uit Leiden jullie graag een tijdje willen lenen.

En Leidenaren, hetzelfde graag. Ook van jullie horen we graag welke spellen uit Capelle jullie een tijdje willen lenen

More
2 years 11 months ago #4

Ben wel benieuwd naar:

Arkham Horror
Die Macher

More
2 years 11 months ago #5

Ik zou het leuk vinden als de volgende spellen een tijdje in Leiden kwamen:
Souvlaki Wars
Imperial Settlers (Ik dacht dat die in Capelle in de collectie was maar kan hem zo snel niet in de lijst vinden. Dus misschien heb ik het mis :huh: )

More
2 years 11 months ago #6

Carel wrote:

Die Macher

Geïnteresseerde nummer twee meldt zich!

More
2 years 11 months ago #7

Judith wrote:

Souvlaki Wars
Imperial Settlers (Ik dacht dat die in Capelle in de collectie was maar kan hem zo snel niet in de lijst vinden. Dus misschien heb ik het mis :huh: )

Er zijn alleen drie vaste bezoekers die hem hebben en vaak meenemen. White goblin brengt hem uit, dus dat moet hij in de toekomst in het spellenpakket van hen komen.

More
2 years 11 months ago #8

bart wrote:

Judith wrote:
Souvlaki Wars

Er zijn alleen drie vaste bezoekers die hem hebben en vaak meenemen. White goblin brengt hem uit, dus dat moet hij in de toekomst in het spellenpakket van hen komen.

Hey Bart, dank voor je reactie. Dan zal ik nog even geduld moeten hebben en daar op wachten ;)

More
2 years 11 months ago #9

Cosmic encounters zou ik wel eens willen proberen in Leiden

Mark

Time to create page: 0.220 seconds
4.png