emo Mage Knight

More
3 years 5 months ago #1

Onlangs heb ik Mage Knight aangeschaft. De spelregels en de video's zijn voor mij een overdaad aan regeltjes die ik niet gemakkelijk onthoud. Irl gaat me dat beter af. Als ik de basis weet, kan ik wel weer verder met de handleiding. Wie vindt het leuk en heeft tijd om mij de eerste beginselen bij te brengen van dit spel?

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 5 months ago #2

Ken het spel niet, maar ik wil het wel een keer spelen.

Er zijn diverse scenario's beschikbaar en de intro scenario (titel First Renaissance, 3 rondes) kan in een avondsessie gespeeld worden (denk max 120 minuten, is een leersessie). In de laatste ronde kan dan Player vs Player combat gedaan worden.

Waar en wanneer wil je het op tafel hebben? Ik kom alleen in Capelle. Kan ik vooraf rulebook en walkthrough doorlezen.

More
3 years 5 months ago #3

Ik ken het ook niet maar doe het ook graag wel een keer en kan wel de regels doornemen eventueel.

Ik kom dan weer alleen in leiden (en op vrijdagen ook wel eens bij een spellenzaak in Leiden)

Mark

More
3 years 5 months ago #4

Carel, als ik het spel a.s. dinsdagavond in Capelle aanlever bij jou, is het dan een idee om het op de Speldag van 23 mei eens te proberen?
(Mark, ik kom voor die tijd niet bij Phoenix Leiden...)

More
3 years 5 months ago #5

Dat is prima.

Time to create page: 0.296 seconds
24.png