emo Ik ging naar essen en neem mee...

More
3 years 2 months ago #16

DavidvD wrote:

Die Bijenkorf tas maakt het af :) Leuk spel dat Waggle Dance.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 2 months ago #17

Heb het rustig aan gedaan dit jaar qua hoeveelheden: slechts vier spellen gekocht.

- Arkwright
- Kohle & Kolonie (met extra gedeukte doos korting)
- Terra Mystica: Fire & Ice
- Planet Steam (in de ramsch met extra zondagavond rabatt)

More
3 years 2 months ago #18

Gisteren vooral besteedt om kastruimte te creëren voor de verse aanwas, vervolgens de aanwas er ingepropt. Spel op zich! Ik ben vergeten er een fotootje van te nemen. Of beter ik was net klaar toen er allemaal foto's verschenen, vindt het dan nog maar eens terug :) Hier mijn lijstje, een variatie van klein grut en groter spul:

2 Age of Steam Expansions (kaarten, voor € 2,00 per stuk kon ik ze niet laten liggen)
Airborne Commander
Click & Crack
Dice Brewing
Edo Yashiki
Evolution
Gaïa
Greenland
Ninja Thijssen
Office 21
Omega Centauri
Panthalos
Patchhistory
Promised Land
Samurai Spirit
Schraube Locker
Secret Moon
Snowdonia Uitbreiding
Spyglass of Illusory Hope (freebie voor Robinson Crusoe)
Takamatsu
Villannex
Zooloretto Tapir (freebie)

Afstemming binnen de club is goed gelukt als ik het zo zie, klein beetje overlap hier en daar.

Andere buit die ik meegenomen heb:

Voor Anton:
Tichu in blik (met € 2 korting dankzij gunstig kraswerk)

Voor Maurits:
Stickers / dieren / karakter / Verrekijker (allemaal voor Robinson Crusoe)

Voor Peter:
Blood of the Werewolf
Cargotrain
Chimera
One Night Ultimate Werewolf
Ziplock zakjes

Voor de club:
IVOR demo-exemplaar gevraagd en gekregen (jeeeee), dat wordt demo-en op de Ducosimbeurs
Stier zoekt bier, gekregen van Hans van Tol in de wandelgangen. Vers van de pers. Viel goed in de smaak ook bij de niet bierliefhebbers.

We hebben uiteindelijk Lap-dance laten liggen, hadden we geregeld als demo-exemplaar maar hoofd-Artipia wilde wachten tot sluitingstijd aangezien we IVOR op hadden gedaan, hebben we de Lap-dance laten staan/liggen.

Leuke beurs weer, stiekem weer een stukje internationaler met standhouders uit Zuid-Afrika en China tot Noren (die ontbraken nog bij de Scandinaviërs). Ik weet niet precies te duiden hoeveel mensen er rondliepen. Volgens officiële cijfers zouden er 160.000 bezoekers geweest zijn. Zou kunnen, ik vond het vooral op donderdag en vrijdag drukker dan vorige jaren, herfstvakantie in het Bundesland Nordrhein-Westfalen, maar de trein was toch echt aan het staken.

Zondag was het goed te doen en wat een mooi weer zeg :) Wat mij betreft volgend jaar weer! Van 8 t/m 11 oktober 2015 (een stuk vroeger dan afgelopen jaren, maar ook hier proberen ze de beurs weer samen te laten vallen met de vakantie in Nordrhein-Westfalen) .

Last Edit: 3 years 2 months ago by Robert. Reason: Vergat twee titels Schraube Locker en Promised Land

More
3 years 2 months ago #19

Ook een niet al te grote oogst dit jaar in Essen:
Madeira een beetje laat maar toch
Zhanguo, echte topper (was weer gezellig met Marco en Stefania)
Britannia en Germania nieuwe kaart Concordia
Terra Mystica Fire & Ice verplichte aankoop
You Suck
Cherry Picking Tsja.. die auteur hè
Ticket to Ride 1912 (met promo van halloween treintjes. Nou ja, je moet er maar opkomen.
Ebbes
Choson Vervanger/opvolger van Koryo. Regels gelezen, maar ik geloof dat ik Koryo leuker vind, mocht iemand .......................................................die hebben en willen ruilen voor Choson houd ik me aanbevolen.
Gaan weer lange uurtjes spelplezier opleveren ....

Peter

More
3 years 2 months ago #20

Bulsara wrote:

Choson Vervanger/opvolger van Koryo. Regels gelezen, maar ik geloof dat ik Koryo leuker vind, mocht iemand die hebben en willen ruilen voor Choson houd ik me aanbevolen.

Ik wil Choson wel met je ruilen, heb zelf Koryo.

More
3 years 2 months ago #21

Sinds gisteren ben ik ook nog de trotse eigenaar van Abluxxen!

Time to create page: 0.185 seconds
22.png