emo Bloodbowl fans gezocht te 071 Leiden

More
3 years 8 months ago #1

Hallo iedereen,
Ik ben een nieuwe gebruiker op het Forum. Ik heb wel oren om af en toe de vereniging te bezoeken.
Ik ben daarnaast echter op zoek naar mensen die met enige (on) regelmaat Bloodbowl willen spelen.

Aangezien dit een interessepeiling is, graag iets in dit draadje hangen en ik neem contact met je /jullie op.

groet,
Sebastiaan

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 8 months ago #2

Geen bloodbowl voor mij. maar wel eventueel Man of War (warhammer op zee). ik heb de dozen dus als je een vloot hebt?

More
3 years 8 months ago #3

Hoi,
ik kom vanwege andere verplichtingen vrijwel niet meer op woensdag bij Phoenix, maar ik heb recent Bloodbowl gekocht via MP.

Ik heb een keertje met m'n zoon gespeeld, dat was erg leuk. Ik heb m'n team, zo goed en zo kwaad als het ging (het was m'n eerste poging tot verven van miniaturen ;-) ) geverfd en deels van een mooie base voorzien...

Maar, kort door de bocht, ik wil best wel een keertje een potje BB spelen. Ik heb alleen de twee basis teams uit het basis spel.

More
3 years 8 months ago #4

Hoi ejvandeka. Bedankt voor je reactie. Ik heb het spel MoW nooit gespeeld. Ik heb geen vloot. sorry.

More
3 years 8 months ago #5

Edwin, Leuk dat je reageert. Ik ben er nog nooit geweest dus voor mij zou het de eerste keer moeten gaan worden.
ik heb redelijk wat teams thuis liggen, dus als je wilt neem ik wel wat anders mee.

ik zal eerst eens een paar keer gaan kijken (op woensdag) en je dan uitnodigen voor een battle of the bravest noblest game evar! ;-)

More
3 years 8 months ago #6

BloodBowl in Leiden, dat is lang geleden! Ik wil dat af en toe wel doen, maar vooral graag als er een BloodBowl League wordt opgestart. :)
Ik heb alleen geen miniatuurtjes; ik speelde het vooral voor de lol van het opbouwen van een team.

Last Edit: 3 years 8 months ago by Johannes.

More
3 years 8 months ago #7

Idem Johannes, het ging en gaat mij ook om het spel en het team en niet om het schilderen. Dat vertaalt zich wel in mijn figuren, maar ik heb er onderhand wel een boel. ik kan wel e.e.a. steeds meenemen en ter beschikking stellen.

More
3 years 8 months ago #8

Hi Sebstar,

ik ben de komende weken niet op de woensdag aanwezig, ivm bandactiviteiten. Wellicht ben ik begin juni wel een keer in de gelegenheid om langs te komen.
Ik ben even kwijt of er binnenkort een lange speldag is :( :silly:

Edwin

More
3 years 8 months ago #9

Volgende lange speldag in Leiden is op 7 juni.
Ik ben heel nieuwsigierig geworden naar het bloodbowl spel en wil het graag eens zien.

More
3 years 8 months ago #10

ik moet echt eens langkomen, en het komt er maar niet van...
7 juni of eerder, ik ga het proberen

More
3 years 7 months ago #11

even een Bumpje. Ik wil komende woensdag 27-mei 2014 graag even langkomen op de spelavond in 071 Leiden.
Is er iemand voor wie ik wat Bloodbowl spullen kan meenemen? om mee te spelen. Zo ja, graag reageren, zo nee zie ik jullie hopelijk daar!
groet,
Sebastiaan

Time to create page: 0.199 seconds
6.png